ΒΕΒΙΑΣΜΕΝΗ Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΠΡΟΤΟΤΥΠΟ)

 

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ:

 ΒΕΒΙΑΣΜΕΝΗ Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

(ΠΡΟΤΟΤΥΠΟ ΑΡΘΡΟ) 

 Το αφήγημα της κλιματικής αλλαγής αλλά και η μονόπλευρη ενημέρωση  φέρνουν με γοργά βήματα  την ηλεκτροκίνηση των αυτοκινήτων στην ζωή μας . 

Αυτό είναι το πλάνο των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών και όχι μόνο, διότι εντός 5-6 δεκαετιών η αγορά νέων οχημάτων συνεχώς φθίνει, οπότε πρέπει να δημιουργήσουν κάτι νέο για την επιβίωση των μεγάλων βιομηχανιών, που μετά την εισαγωγή του νέου προϊόντος στην αγορά και σε συνεργασία με τις κυβερνήσεις , βάζουν την υποχρεωτικότητα με νόμους και με χρονικό ορίζοντα λίγων ετών την υποχρεωτική αντικατάσταση του στόλου των αυτοκινήτων . 

 

 Ας θυμηθούμε την μολυβδούχα βενζίνη που την δεκαετία του 70 αντικαταστάθηκε από την αμόλυβδη και ταυτόχρονα και εντός δεκαετίας αντικαταστάθηκε υποχρεωτικά και ο στόλος των αυτοκινήτων.

 

Στην αμόλυβδη έθετε η Ε.Ε. κάθε τόσο όρια για την μόλυνση με οδηγίες που ακολουθούσαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες . Όλα αυτά ήταν οδηγίες για τα νέα παραγόμενα αυτοκίνητα .

50 χρόνια μετά την εισαγωγή της αμόλυβδης βενζίνης άρχισε η έντονη προβολή του αφηγήματος της κλιματικής αλλαγής όπου τώρα προβάλλεται και ταυτόχρονα ετοιμάζουν και τους αντίστοιχους νόμους, για την υποχρεωτική αντικατάσταση όλων των αυτοκινήτων . 

Κάποιες κυβερνήσεις όπως π.χ. η Αγγλία έθεσαν το έτος 2030 ως τέλος πωλήσεων των συμβατικών αυτοκινήτων που αρκετές κυβερνήσεις δεν νομοθέτησαν ακόμη σχετικά..                                                                          

  Η βεβιασμένη σχεδόν μετάβαση από τους καυστήρες εσωτερικής καύσης σε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα μπορεί να δημιουργήσει πολλά προβλήματα ακόμη και στο περιβάλλον. 

 

Παρά του ότι όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν είναι καινούργια , καταγράφηκαν πολλές εκρήξεις και κυρίως την ώρα της φόρτισης της μπαταρίας αλλά και σε ανύποπτο χρόνο της στάθμευσης ή ακόμη και εν κινήσει !

Στην ανάφλεξη η ένταση της φωτιάς είναι πολύ έντονη και ο καπνός που βγαίνει είναι άκρως τοξικός και πολύ επικίνδυνος και επιβάλλεται η άμεση απομάκρυνση από το σημείο. 

Το πρόβλημα είναι τεράστιο όταν αυτό συμβεί σε υπόγειο Parking διότι για πολλές ημέρες οι τοξίνες θα αιωρούνται στο χώρο με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν όσοι θα κινούνται εκεί.

 

 Ο κίνδυνος είναι μεγάλος διότι όπως όλες οι μπαταρίες έτσι και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων περιέχουν τοξικά βαρέα μέταλλα με την διαφορά ότι η μπαταρία του ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι τεράστια που σημαίνει και τεράστια μόλυνση του περιβάλλοντος. 

 Στο περιβάλλον υπάρχει και το νερό που θα επιβαρυνθεί επιπλέον και ενώ αυτό είναι ήδη επιβαρυμένο. 

Η γρήγορη μετάβαση λοιπόν σε ηλεκτροκίνηση ενέχει μεγάλο ρίσκο στο να μην προλάβουν οι εταιρείες να μελετήσουν και να διορθώσουν τα τεχνικά προβλήματα. 

 

 Σε όλα αυτά η Ελλήνων Συνέλευσις με τις προγραμματικές της δηλώσεις δίνει πρωτοποριακές λύσεις στα θέματα ενέργειας αλλά και σε αυτά της τεχνολογίας που ως πρώτο μέλημα έχουν τόσο την προστασία του περιβάλλοντος αλλά και την ασφάλεια του πολίτη.

https://www.youtube.com/watch?v=TeR_g0ZZ5VQ

 Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ Η ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ;" ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΣΤΟ ΑΡΓΩ WEB TV.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΧΑΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β΄ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΚΙΝ: 6944444036

e-mail: c.charitopoulos@gmail.com

twitter:  https://twitter.com/CharalamposCha9

fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100063634225779


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΕΜΦΙΑΛΩΜΕΝΑ ΝΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (πρωτότυπο άρθρο)

ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ( Νέο Άρθρο )

ΑΠΟΔΟΜΟΥΝ ΤΟ Ε.ΣΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ;